Твоята количка е празна!

Опитай
  • Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане

Често задавани въпроси

Общи Въпроси

В: В: Как да се свържа с вас?

  • Имейл: Нашият екип, те очаква за да ти отговори на всички въпроси и притеснения. Отговаряме на съобщенията по реда, по който сме ги получили, ще опитаме да отговорим на въпроса ти възможно най-бързо. Имейл адрес на екипа на Делимано...

    Можем да ти дадем най-детайлните и полезни отговори свързани с нашите продукти, марка, и често задавани въориси по имейл.
  • Телефон: Позвъни ни и ще отговорим на въпросите и притеснения. Проръчката на продукт по телефон е също изключючително лесна, така че не се притеснявай и се свържи с нас. Нашият телефонен номер е 02/80 843 56.

    Ще ти предоставим най-точните и полезни отговори свързани с поръчката ти, даставката и статуса.

В: Предлагате ли чат за клиенти?

Все още не предлагаме чат на живо, но планираме много скоро това улеснение да е достъпно за теб. Наша цел е да ти предложим най-добрата помощ, по всяко време, за това работим здраво над подобренията.

В: Има ли предимства да имам профил в сайтовете ви?

Да, и то много!

  • Не е нужно да попълваш всички полета наново, когато правиш поръчка, така всичко става много лесно и бързо.
  • Можеш да започнеш да си събираш продуктите, от които си заинтересуван, във своя списък със желания.
  • Можеш да видиш всичките ти абонаменти за бюлетини и лесно да се отпишеш от тях.
  • Ще бъдеш уведомен за предстоящите акции предварително.
  • Можеш да си поръчаш актуални каталози.

В: Как да знам, че е безопасно да пазарувам с вас?

Ние ти гарантираме, че всяка стъпка от пазаруването ти е 100% безопасна. Също така уважаваме твоите лични данни и сме напълно отдадени да ги запазим.

Моля прочетиГаранцията за безопасно пазаруване, Декларация за поверителност и Условия за бизнес за да научиш повече.

В: Как да добавя мнението си за продукт?

Добавянето на мнение за продукт е много лесно. Просто отиди най-долу на продуктовата страница и натисни бутона "Добави своето мнение" и добави ревюто си.

Моля обърни внимание на това, че можеш да оставиш мнение само ако си в клиентския ти профил. Ако все още нямаш профил, натисни тук за да си създадеш.

Моля прочети Условия за ползване за да научиш повече за правните условия отнасящи се до добавянето на ревюта..

В: Как мога да харесам вашата Facebook страница?

Ако искаш да харесаш нашата Facebook страница натисни тук. Благодарим ти!

В: Как да се регистрирам във вашия имейл лист?

Можеш да се абонираш за нашият имейл лист като натиснеш тук. Благодарим ти!

В: Как мога да се отпиша от вашия имейл лист?

Ако наистина желаеш да не получаваш съобщения по имейл от нас (оферти, статии и тн.), моля влез в профила си и натиснеш категорията "Абонаменти за бюлетин", там лесно можеш да се управляваш свойте абонаменти.

Но, вземи под внимание това, че ако се отпишеш от листа, не можеш повече да се абонираш.

В: Как да използвам кода за отстъпка, който получих?

Използването на кода е лесно.

  1. Когато направиш поръчката си, в първата стъпка ще видиш място за твоят промоционален код.
  2. Постави кода и натисни бутона “Активирай код”.
  3. Твоята итстъпка ще бъде показана от дясната страна при информация за цената.

Продукти - Матраци

В: Как да разбера, коя страна на матрака да поставя нагоре?

Всеки матрак има маркер коя е правилната позиция. Ако матраката ти е предназначен да се използва и от двете страни, погледни маркера, коя страна е по-мека и коя е по-твърда.

В: Как мога да почистя матрака си?

Ако матрака ти има свалящ се калъф, просто го премахни с откопчаване на ципа. Ако на него има символ "Подходящ за пране в перална машина", можеш лесно да ги изпереш в машината - преди това провери каква е препоръчителната температура.

В: Какво е ограничението за тегло на потребителя?

Всички матраци Дормео са тествани с тежест до 140 кг. Понеже резултатите, бяха добри можем да кажем, че не очакваме проблеми и при по-голяма.

В: Възможно ли да е се поръча нестандартен размер?

Да, това е възможно. Приблизително време за изчакване е 3 месеца.

В: Каква е разликата между Дормео матраци?

Матраците Дормео са създадени за нуждите на потребителите ни. Те са създадени от различни материали, имат различни ядра, една или множество зони на комфорт и калъфи с различни функции, като намаляване на влагата, намаляване на статичното електричество, предпазване от бактерии и др.

Матраците Дормео са налични в различни размери. Имаме матрак за всеки - без значение дали предпочита по-мек или по-твърд, дали страда от алергии, поти се повече и тн...

Просто прегледай моделите Дормео и ще намериш перфектният матрак за твоя сън.

В: Колко са високи матраците?

Матраците Дормео са с различни височини. Провери индивидуалната техническа информация за всеки матрак.

В: Колко са твърди матраците?

  • Алое Вера е най-твърдия от колекцията на Дормео; той има едно твърдо ядоро от Екосел пяна и калъф, обогатен с Алое Вера.
  • Ай Мемори Силвър разполага с двойно ядро Екосел, по-меко (с мемори пяна) и по-твърдо, 3 зони на комфорт и калъф с Климат система, която намалява влагата, и сребърни нишки против бактерии.

В: Матрака Алое Вера, подходящ ли е за хора с алергии?

Да. Матрака Алое Вера е защитен от акари и други елергени от CleanEffect системата.

В: Каква е продължителността на ефекта от алое вера в покритието на матрака?

Ефектът от импрегнирането на алое вера е постоянен.

В: Какво е мемори пяна и какви са предимствата от нея?

мемори пяната е високотехнологичен материал първоначално разработен от НАСА за предпазване на астронафтите от гравитацията при излитане.

Матраците от мемори пяна са създадени от материал, които реагира на температура. Това позволява да се нагажда спрямо тялото на човека и да придава изключителен комфорт.

Друга здравна полза от мемори пяната, е облекчаването на болката. Пяната прави това чрез разпределяне на натиска върху тялото. По принцип в точките на болка, температурата на тялото е по висока.

В: Мога ли да измия мемори пяната?

Не.

В: Трябва ли да използвам подматрачна рамка?

Много е препоръчително да се използва подматрачна рамка. По-този начин матрака ще остане добре проветен и тялото ти ще получи допълнителна упора.

В: Към какво се отнася гаранцията на матрака?

Гаранция на матрака можем да разделим на 2 части:

  • гарантиране на калъфа (1 година), и
  • гаранция на ядрото на матрака (10-12-15-20 години).

Гаранцията покрива:

1. Гаранция на калъфа

  • Разхлабване на шевовете
  • Разкъсване на калъфа

2. Гаранция на ядрото

  • Пропадане на ядрото
  • Мухъл

Продукти - Топ Матраци

В: Трябва ли ми допълнителен специален чаршаф за топ матрака?

Не, просто постави топ матрака ти върху матрака и застели чаршаф.

Продукти - Възглавница

В: Защо мемори пяната във възглавницата е по-твърда, когато е по-студено?

Мемори пяната е термо чувствителна което означава, че тя реагира на температура. По-твърда, е когато е студено и по-мека, когато е топло. Когато от мемори пяната се отстранява от източника на топлина, става твърда отново.

В: Коя възглавница е най-подходяща за мен?

За избора на възглавница, трябва да вземеш предвид твойте предпочитания, но обикновенно ние съветваме да се избере възглавница по тези критерии: анатомична или класическа форма, стил на спане (по гръб, по корем, на страни), предпочитан материал и твърдост.

В: Какво са Wellsleep микрофибри?

Микрофибри Wellsleep, са страхотен заместител на гъшия пух. Те дишат и не задържат влага. Фибрите са изключително меки и необразуват издутини.

Рекламации

В: Продукта ми Дормео, е повреден, какво да направя сега?

Ако продукта ти все още е в гаранция (получил си гаранцията с доставката на продукта си), моля да ни изпратиш продукта заедно с валидната гаранция, също и попълнена бланка за рекламация попълнени и подписани на адрес:

  • бул. Цариградско шосе 40, София 1113

Тогава ще се свържем с теб и информация, кога е възможно да получиш поправения си продукт

Моля, вземи под внимание, че без валидна гаранция, ние няма да покрием цената на ремонта.

Поръчки

В: Мога ли да сменя или да откажа поръчката си?

Ако искаш да смениш или откажеш поръчката си, моля изпрати ни имейл и ние ще сменим или откажем поръчката ти. Моля, имаш превид, че ако продукта е напуснал складовата база, ние няма да можем да променим поръчката ти; можем само да я отменим.

В: Какъв е статуса на поръчката ми?

Ние с удоволствие ще проверим какъв е статуса на поръчката ти. Най-бързия начин е да ни се обадиш или да ни изпратиш имейл и ние ще изпратим информация възможно най-бързо.

В: Продукта, който исках е с изчерпано количество, какво да направя?

За нещастие, ние подържаме само определено количество от дадени продукти и в този случай ние не можем да ти предоставим продукта. Независимо от това ние ще сме наистина щастливи да ти помогнем да намериш заместител на избрания от теб продукт по всяко време.

Обикновено това не е така, ние може да направим повторна поръчка на избрания от вас продукт.

Ще бъдеш информиран отностно промените в статуса на поръчката ти по телефон или по имейл.

Доставка на продуктите

В: Колко струва доставката?

Доставката се калкулира въз основа на теглото на целия пакет.

Таблица за изчисление на доставка по места

В: HКолко време ще отнеме да получа поръчката си?

След всяка поръчка, експерт от екипа на Дормео ще се срърже с теб, за да потвърди адреса и датата на поръчката.

Матраците Дормео и подматрачните рамки ще бъдат доставени директно във твоята спалня.

Продукти в наличност ще се доставят от 7 до 10 работни дни от датата на последното потрърждение. Всички други продукти ще са доставени в рамките на 30 работни дни.

Доставка на нестандартни размери, ще бъдат доставяни в рамките на 45 работни дни.

Ако експерт, от екипа на Дормео, не се свърже с теб в рамките на седмица, ще те помолим да ни изпратиш имейл или да се свържеш по телефона с нас.

В: Мога ли да избера кога да бъде направена доставката?

Можеш да оставиш коментар за удобното за теб време в полето за коментари при поръчка или да обясниш на агента от Дормео, когато се свърже с теб по телефона. Агента ще направи всичко възможно да уважи желанието ти.

В: Трябва ли лично да получа пратката?

В случай на плащане при доставка, трябва лично да я получиш и да се подпишеш за нея.

В: WКакво се случва ако променя мнението си преди да получа пратката?

Бихме те помолили любезно, да ни уведомиш възможно най-скоро след като си променил мнението си за желания продукт. Ние безпроблемно ще вземем продукта без допълнителни такси за твоя сметка.

OВсички продукти Делимано имат гарантиран срок за връщане на заплатеното - 14 дни, за да можеш пробваш продукта в домашни условия и да вземеш решение.

В: Доставяте ли извън страната?

Не правим доставки извън страната, но в случай на интерес, ще те момолим да се свържеш с нас чрез съобщение по имейл и ще направим всичко възможно да направим доставката.

Връщане на продук

В: Желая да върна закупения от мен продукт, какво да правя?

За повече информация се свържи с нас на 02/80 843 56!

В: Каква е транспортната такса за връщане на продукт?

За да върнеш продукт трябва да попълниш бланката за рекламация и да я пратиш до бул. Цариградско шосе 40, София 1113. Таксата за куриера се изчислява от избраната услуга, теглото и размера на продукта.

Информация за плащане

В: Какви методи на плащане приемате?

В момента приемаме следните методи на плащане:

  • Плащане при доставка
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт персонално)
  • Други плащания

В: Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка е най-безопасният и лесен начин за плащане.

Технология

В: Какво са бисквитки (coockies)? Има ли нужда да включа бисквитки (coockies) на своя браузър?

Бисквитката е малко количество данни, които са изпратени до твоят браузър от уеб сайт и се съхраняват на твърдия диск на компютъра ти. Ако предпочитанията на браузъра ти го позволяват (повечето браузъри са инсталирани с бисквитки скрипт), всеки уеб сайт, може да изпрати свой собствен бисквитка на вашия браузър. За да защитават личните си данни, бисквитки не съхраняват лична информация, но вместо да използват анонимни уникални идентификатори. Всеки уеб сайт има достъп само бисквитката, която е изпратена от него, и не чете, бисквитки изпратени от други уеб сайтове.

Ако споделяш компютъра си с други хора и не искаш те да имат достъп до информацията за профила ти, бъди сигурен, че си излязъл от профила си преди да оставиш компютъра си без надзор. Можеш да излезеш от профила си, като кликнеш върху бутона "Изход" в горната част на страницата.

Повече информация как използваме бисквитки, прочети Декларация за поверителност.

В: Когато правиш поръчка, получаваш съобщение, че възникнала грешка. Какво се обърка и какво да правя?

Моля, увери се, че си въвел всички данни, необходими за поръчка. Липсващите части са обозначени с червен кръг.

Ако всичко е наред и все пак не можеш да направиш поръчка, ще те помолим да затвориш сайта и опиташ отново на нов прозорец. Ако и това не продаботи, моля изпрати ни имейл и ние ще решим проблема.

Твоята информация

В: Моят имейл адрес беше сменен, как да обновя тази информация в профила ми?

Можеш да промениш информацията за имейл адреса си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Абонаменти за бюлетини".

В: Искам да сменя паромата си, как да го направя?

Можеш да промениш паролата си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Информация за профила".

В: Не искам да имам профил вече, мога ли да го закрия?

Ако решиш да заличиш профила си и нформацията си в него, моля изпати ни имейл и ние ще направим това за теб.

Безплатна консултация за поръчка
x
ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ