Твоята количка е празна!

Опитай

Информация за гаранцията на продуктите


Ние сме убедени в качеството на продуктите, които продаваме. Ето защо, даваме гаранция до 15 години гаранция на всичките ни матраци. Същевременно даваме възможност за до 100 нощи тест период на матраците Дормео – ако не сте доволни ще ви върнем парите.

Гаранционни условия за продуктите Дормео:

  • За матраците Дормео гаранцията важи за ядрото. Периодът на гаранцията е различен:
    • Дормео Алое Вера – 10 години
    • Дормео Алое Вера + - 10 години
    • Дормео Бейби – 10 години
    • Дормео айМемори Силвър – 15 години
    • Дормео Фреш Прима – 15 години
    • Дормео Фреш Прима Платинум – 15 години
    • Дормео айМемори S – 15 години
    • Дормео Фреш Прима II – 15 години
    • Дормео айМемори S II – 15 години
    • Дормео Еър Селект – 15 години
  • Производителят гарантира качеството на продукта при спазване на инструкциите за употреба.
  • Производителят гарантира, че по време на гаранционния период на продукта, ще отстрани всички неизправности /при спазени инструкции за употреба/ за своя сметка.
  • Крайният срок за отстраняване на дефекти по време на гаранционния срок е 30 дни от датата на подаване на рекламацията от клиента.
  • Рекламацията трябва да бъде направена в писмен вид до: Студио Модерна България ЕООД, София 1750, бул. Цариградско шосе 40.
  • Гаранцията влиза в сила от датата на фактурата.

Гаранцията не покрива:

  • Ако продуктът е бил експлоатиран неправилно.
  • Ако купувачът няма копие от фактурата, както и гаранционна карта.
  • Гаранцията на калъфа на матрака е 2 години.