Твоята количка е празна!

Опитай
  • Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане

Всичко за правилния и ефективен фитнес

Кога е най-доброто време за трениране?

По принцип не може да бъде определено най-добро време за трениране, което да е валидно за всички. Но е изключително важно да тренирате винаги по едно и също време. Тялото свиква с режим, а  определен ритъм от тренировки прави тренирането много по-ефективно. Няма значение дали е сутрин или вечер.

Мога ли да ям преди тренировка?

Можете да хапнете нещо леко около 1час преди тренировка. Това ви дава възможността да запазите правилните нива на кръвна захар и да предотвратите появата на слабост и замайване по време на тренировката. Малко повече трябва да ядете 2 до 3 часа преди тренировка.Тренирането на пълен стомах е не само неприятно, но и вредно.

Мога ли да приемам течности по време на тренировката?

По време на интензивна тренировка ние се потим обилно. Така губим вода от тялото си – само 3% загуба може да предизвика острозамайване и умора. Затова е от съществено значение по време на тренировка да пиете достатъчно вода– няколко глътки на всеки 10 до 15 минутиили по всяко време, когато усетите жажда.

Трябва ли да загрявам?

Преди интензивна тренировка е много важно да загреете тялото си добре. Когато загрявате, вие разтягате мускулите и подготвяте тялото си за физическото натоварване. От 5 до10 минути бягане дневно и от 1 до 2 минути въртене на ръцете ще бъдат достатъчно.

Кои упражнения са най-ефективни?

Комплексната тренировка е най-ефективна. Опитайте се да комбинирате силови упражнения, аеробни упражнения и стречинг. Така вие разтягате тялото си, стягате мускулите си и подобрявате сърдечносъдовата си система.

Как мога да се отърва от излишните килограми?

Без да вредите на здравето си, вие можете да отслабвате само с 1 кг на седмица. Но може да се случи да отслабвате повече в началото на програмата. Въпреки това, ако продължите да отслабвате с повече от 1 кг на седмица, вие ще горите не само мазнини, но и мускулна маса, която е съществена за изгаряне на енергията, което пък води до загуба на излишните килограми.

Трябва ли да задържам дъха си по време на тренировка?

По време на тренировка е от изключително значение да дишаме правилно. Правилното дишане изпълва дробовете с кислород, който е неделима част от ефективната тренировка. Важно е да тренирате в добре проветрено помещение.

Разумно ли е да тренирам, ако усещам болка?

Болката е знак от тялото, че страда от някакво нараняване. Пренебрегването на болката може да доведе до още по-сериозно нараняване; например нараняване на сухожилие. Ако имате много силна мускулна треска, трябва да изчакате още един ден преди да възобновите тренировките.

Как трябва да тренирам правилно, за да избегна травми и наранявания?

Правете 1 до 2 дневни интерваламежду тренировките, за да дадете на тялото си възможността да се възстанови.

Съвет: Не увеличавайте тежестите, които вдигате, с повече от 10% на седмица.

Преди да започнете да правите ново упражнение, научете как да го изпълнявате правилно, особеностите му и правилния начин за дишане.

Съвет: Правилното изпълнение на всяко едно упражнение ще предотврати нараняванията и травмите и ще увеличи ефективността от тренировките.

Горепосочените са само част от основните въпроси, свързани с фитнеса. В съвременния свят, където повечето хора са недостатъчно физически активни, допълнителната грижа за тялото – чрез физическа активност – е от огромно значение.

Затова започнете да спортувате и бъдете здрави!

x
ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ