• Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане
Как да избегнете умората и сънливостта следобед?

Как да избегнете умората и сънливостта следобед?

 

Как да избегнете умората и сънливостта следобед? 

 

На повечето от нас следната схема ни е добре позната. Сутрин сме супер продуктивни на работа, на обяд сме още по-активни в бъбренето с колегите, но настъпи ли 14 часа започва здраво да ни мързи и да ни се доспива.

Е, истината е, че да чувствате умора в следобедните часове е напълно нормално. Така е заради биологичния ни часовник, който не пропуска да напомни на тялото, че има нужда от сън през нощта и във въпросното време през деня. Още повече, че вкусният обяд само действа още по-приспивно...

Но точно затова има няколко съвета, които могат да помогнат за тонизирането на организма в тези случаи. Ето ги и тях!

Бързи трикчета за разсънване...

Направете си фитнес тренировки!

Ако вашата фирма е от готиния тип, който осигурява на служителите си възможности да спортуват, докато са на работа, задължително се възползвайте! Малко упражнения ще ви заредят с много енергия до края на деня. Особено, ако работата ви е свързана с дълги часове пред компютъра, спортът е незаменим.

Разтегнете се!

В случай, че няма как да поспортувате, със сигурност можете просто да се поразтегнете. Започнете да се протягате така, както го правите сутринта. Още по-добре, ако станете от стола и да направите няколко лесни упражнения за разтягане. Това е бърз и ефективен начин да се тонизирате.

Движете се!

Ефективен начин да се разсъните е и като смените обстановката. Ако имате възможност, поработете в заседателната зала или пък в близкото кафене. И най-добре се настанете близо до прозорец, за да имате достъп до слънчева светлина. Тя ще ви държи в по-добра кондиция.

Пийте зелен чай!

Когато на човек му се спи, той обикновено посяга към чашата с кафе. Е, заменете я със зелен чай и няма да съжалявате! Тя ще ви зареди с кофеин и енергия, без да има опасност да развали нощния ви сън. Плюс това така ще избегнете дехидратацията на организма, която също причинява сънливост, а и ще си набавите полезна доза антиоксиданти и витамини.

Хапнете!

Но нещо, което ще ви зареди с енергия, а не, което ще ви приспи. Шепа сурови ядки, кисело мляко или плод са чудесен избор.

Излезте навън!

Чистият въздух ще ви подейства много освежаващо. Затова, ако можете да си позволите малко разходка из квартала, задължително си я осигурете. Няма нищо по-тонизиращо от дневната светлина и свежия въздух.

Превключете на друга задача!

Работите по един и същи проект в продължение на 5 часа? Е, време е да разнообразите малко с друга задача. Освен ако не гоните супер спешни срокове, това е чудесен начин да се справите с моментите, в които се чувствате блокирали и неадекватни.

Поспете малко!

Ами, какво пък? Понякога най-добрият начин да се справим със сънливостта е като й се отдадем. Дремнете за няколко минути, сами ще се убедите, че ще ви подейства много освежаващо.

Дъвчете дъвка!

Звучи странно, но помага! Най-добре заложете на дъвките без захар, които имат освежаващ ментов аромат.

Съвети, които ще ви държат в кондиция през целия ден...

Закусвайте!

Лишаването от първото хранене за деня, може да предизвика ленивост и отпадналост по обяд и следобед. Затова задължително закусете, макар и с нещо дребно като плод, ядки, мюсли или друго.

Обърнете внимание на обяда си!

Сандвичът може и да ви се струва като чудесен вариант за бърз обяд, който няма да отклонява вниманието ви от спешните задачи, но всъщност не е. Той само ще ви „помогне“ да се чувствате по-уморени. Вместо него, изберете нещо, богато на протеини и с по-малко въглехидрати. Салата с пиле на грил е чудесен вариант, например. Лещата, пълнозърнестият хляб, кафявият ориз също ще ви се отрази добре.

Избягвайте захарта!

Ако искате да запазите работоспособността си следобед, да си хапнете нещо сладко, точно тогава, не никак добра идея. То рязко ще повиши нивото на кръвната ви захар, но ще последва също така рязък спад. А именно ниската кръвна захар причинява умора и отпадналост. Можете да избегнете лавирането в нивата й като се храните често, но на малки порции и избягвате въглехидратите и захарта.

Пийте вода!

Мозъкът съдържа между 74% и 90% вода. Така че можете да си представите колко е важна тя, за да може човек да е в кондиция през деня. Не случайно специалистите препоръчват да се пият поне по 1,5 – 2 литра вода на ден. Това е минимумът, който задължително трябва да си осигурявате.

Спете достатъчно!

И не на последно място, ако чувствате умора следобед, уверете се, че спите достатъчно вечер. Всеки организъм има нужда от различно количество сън, но минимумът е 6 часа! Освен това е важно и да си осигурите качествен и пълноценен сън. Той е ключов фактор, за да се чувствате жизнени и енергични през деня. 

  • Възможности за плащане в зависимост от твоите нужди
    Можеш да платиш он-лайн чрез кредитна карта, на лизинг с до 36 месечни вноски или при получаване на продукта.
  • 100% гаранция
    Ако по някаква причина не си напълно удовлетворен от продукта, който си поръчал, можеш да го върнеш съгласно условията в документите, придружаващи продукта.
  • Обади ни се
    За доставка, отказ от поръчка, гаранции, сервиз и оплаквания: 02/80 843 56
  • Сигурност
    Заплащане при доставката, без риск от злоупотреба с твоята кредитна карта. Ние гарантираме пълна конфиденциалност на твоите лични данни.

Дормео България

Kaчествени матраци, протектори, матраци с мемори пяна, топ матраци, възглавници, завивки, спални бельо и комплекти и аксесоари. Всичко от което имаш нужда за комфортен и здравословен сън.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС.

Запиши се тук за нашия електронен бюлетин:

ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ

Всички матраци Дормео с 0 лв. доставка и на изплащане с 0% лихва!

Виж повече