• Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане
Няколко съвета срещу безсъние

Няколко съвета срещу безсъние

Няколко съвета срещу безсъние

 

В днешното динамично и напрегнато ежедневие често се забелязва един особен проблем – чувстваш се уморен, но не можеш да заспиш. Срещу това обаче има някои изпитани традиционни трика, които действат доста добре. Те имат успокояващ ефект и подпомагат по-лесното заспиване.

Ето и кои са те...

Вземете си вана с... балончета!

Или иначе казано, насладете се на една отпускаща и релаксираща ароматна вана! Топлата вода ще отпусне мускулатурата ви, а излизайки от ваната, тялото ви ще започне постепенно да понижава температурата си. Това стимулира производството на мелантонин – хормонът на съня.

Балончетата също са важни! Според експерта – д-р Майкъл Бреус, те образуват изолиращ слой по повърхността на водата във ваната, който пък поддържа температурата й топла за по-дълго.

Хапнете корнфлейкс с мляко!

Сериозно! Това ястие доказано действа приспивно. Бавните въглехидрати в зърнените култури увеличават нивата на триптофан в организма. А това вещество кара мозъка да отделя повече серотонин – хормон, който влияе пряко за регулирането на съня. Млякото от своя страна стимулира производството на мелатонин – не безизвестния хормон на съня.

Опитайте техники за релаксация

Една от най-простите е следната: Настанете се удобно в леглото си, изключете осветлението, поемете дълбоко дъх и започнете бавно да броите до 4. Повторете упражнението няколко пъти, докато се почувствате спокойни и усетите, че ви все допива.

Яжте тиквени семки

Сериозно, не се шегуваме! Освен, че са богати на триптофан, а вече знаете колко е важен той за съня, те преливат и от цинк. Това вещество допълнително стимулира синтеза на триптофан в организма. Как всичко това ни помага да заспим, вече ви е ясно! За още по-добър ефект можете да комбинирате тиквените семки със сушени плодове, ябълки, кайсии, или боровинки, които са наситени на въглехидрати.

Станете от леглото

Може да ви звучи твърде просто, но действа! Според проучване, направено сред 79 души, страдащи от безсъние, това елементарно действие помогнало на 1/3 от участниците да заспят. Този трик обаче се прилага в случаите, когато сте били заспали и сте се събудили. Тогава можете да пробвате просто да станете от леглото и да се разтъпчете малко. След това се мушнете отново под завивките и вероятността да заспите сладко, сладко отново е голяма.

Хапнете си въглехидрати за вечеря

Те правят организма по-ленив и предизвикват желание за сън. Можете да консумирате бял ориз, макаронени изделия или картофи. Те спомагат за увеличаването на нивата на триптофан, серотонин и мелатонин в организма. Имайте предвид обаче, че не са най-доброто решение, ако следите да не напълнеете.

  • Възможности за плащане в зависимост от твоите нужди
    Можеш да платиш он-лайн чрез кредитна карта, на лизинг с до 36 месечни вноски или при получаване на продукта.
  • 100% гаранция
    Ако по някаква причина не си напълно удовлетворен от продукта, който си поръчал, можеш да го върнеш съгласно условията в документите, придружаващи продукта.
  • Обади ни се
    За доставка, отказ от поръчка, гаранции, сервиз и оплаквания: 02/80 843 56
  • Сигурност
    Заплащане при доставката, без риск от злоупотреба с твоята кредитна карта. Ние гарантираме пълна конфиденциалност на твоите лични данни.

Дормео България

Kaчествени матраци, протектори, матраци с мемори пяна, топ матраци, възглавници, завивки, спални бельо и комплекти и аксесоари. Всичко от което имаш нужда за комфортен и здравословен сън.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС.

Запиши се тук за нашия електронен бюлетин:

ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ

Всички матраци Дормео с 0 лв. доставка и на изплащане с 0% лихва!

Виж повече