Твоята количка е празна!

Опитай
  • Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане

Спите ли пълноценно? И ако не, как да спите пълноценно!

 

Всеки е уморен (Е, с изключение на бебета!). Тийнейджърите са уморени, дори и да спят до 15:00. Младите са уморени! Възрастните се събуждат уморени, а след това прекарват деня, наливайки се с кафе и енергийни напитки... за да се нокаутират в леглото вечерта. Звучи ли ви познато?

 

Разбира се, не можем да отречем, че има и хора, които си осигуряват необходимото количество сън и винаги са пълни с енергия. Но като че ли това са по-скоро изключенията. Колко от вас вземат своите 8 часа сън? Опитайте се да си отговорите на този въпрос!Но, честно! Да, смята се, че организмът ни може да функционира нормално, ако спи само 6, дори и 5 часа. Но според проучванията по-малкото количество сън може да доведе до много здравословни проблеми! Дали този риск си заслужава да се лишаваме от така необходимата ни отмора?

 

Истината е, че сънят е много важен. Изключително важен! Но въпросът е в това дали сме наясно колко дълго реално спим!

 

Защото въртенето в леглото (не че не е полезно), дрямката, докато будилникът ни звъни през 5 минути, мижането пред телевизора... Всичко това не се брои за пълноценен сън! Но със сигурност отнема от времето ни за истинска релаксация.

 

Според проучванията хората умират, ако останат 11 без сън! Други, продължително лишени от сън, полудяват. Някои изпадат в депресия, страдат от хронична умора и други сериозни заболявания, стресът при тях се задълбочава, пълнеят... И въпреки това не рядко се получава така, че човек не осъзнава какъв е истинският му проблем. А именно фактът, че се лишава от достатъчно сън!

 

За да се промени това обаче, първо трябва да се замислим над ежедневните си навици и ако е необходимо да се опитаме да ги променим.

 

Например, съществува определена „хигиена на съня“ и едно от най-важните условия според нея е да асоциираме спалнята и леглото си само със сън. Е, може и със секс, но само до там. Забравете за всякакви неща от типа на телевизия, лаптоп, таблет, телефон и дори четене на книги, когато сте в леглото. То трябва да е вашето кътче за пълна отмора!

 

Медитацията преди сън също е много полезна. Тя ще ви помогне да се отпуснете и да прочистите съзнанието си.

 

Има и още нещо много важно, което убягва на доста хора. Често преди да заспят те се впускат в мисли и размисли за случилото им се, за мечтите им, плановете им, любимия, работния им график за следващия ден... Това натоварва съзнанието. Затова опитайте се да не мислите точно преди да заспите. Ако трябва, бройте овце! Това старо „лекарство“ наистина помага.

 

Хубаво е да помислите и за събуждането си. Ако сте от хората, които обикновено си нагласят алармата доста по-рано от часа за ставане, за да имат време да се разсънят, по-добре променете това. Задрямвайки в промеждутъците, когато алармата ви звъни за пореден път, само ще лишите тялото си от пълноценен сън. Така неминуемо ще се чувствате лениви и уморени през целия ден. По-добре се опитайте да свикнете да ставате веднага или просто само да се поизлежавате в леглото за минута - две, но без да заспивате.

 

И забравете за така известната философия: „Ще спя, когато умра!“. Нашият съвет е да приемете философията за пълноценен живот, а тя гласи: „Ще спя, въпреки всичко!“.

x
ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ