• Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане
Движението е здраве

Движението е здраве

По темата за отслабването има повече теории и практически съвети, отколкото за която и да е друга тема. Изследванията показват, че 90% от хората, които нямат конкретни проблеми лесно поддържат добра форма, ако се упражняват редовно. От друга страна 90% от тези, които не се...

Изследванията показват, че 90% от хората, които нямат конкретни проблеми лесно поддържат добра форма, ако се упражняват редовно.От друга страна 90% от тези, които не се упражняват редовно, лесно възвръщат наднорменото си тегло в дори по-големи количества.

Стъпка 1: Внимавайте какво ядете

Един килограм мастни тъкани съдържа приблизително 9000 килокалории. Ако искате да изгорите един килограм за една седмица трябва да намалите енергийният си приход с 9000 ККал. Б

ез значение колко интензивно тренирате и с колко калории съкращавате енергийния си прием, не се опитвайте да сваляте повече от ½ килограм за една седмица или да консумирате по-малко от 1400 ККал (за мъжете)/1200 ККал (за жените) на ден.

Трябва да се отбележи още, че не трябва просто да ядете по-малко, но и по-здравословно. Последното е един от ключовете към успеха при диетите.

Стъпка 2: Аеробни упражнения

Резултатите ще дойдат по-бързо и ще бъдат по-добри, ако редовно вършите аеробни упражнения. Това е най-добрия начин за изгаряне на излишни калории.

Ако искате да изгубите излишното си тегло завинаги, най-добре е да комбинирате стъпка 1 и 2.

Стъпка 3: Струва време и търпение

Да свалиш килограми не е толкова лесно, колкото ни се иска на повечето от нас. Ако тренирате по 20 минути 3 пъти седмично виталността ви със сигурност ще се подобри, но това не е достатъчно за сериозен прогрес в диетата ви. Препоръчително е да се упражнявате поне по 45 минути 5 пъти седмично. Не забравяйте, че гените и възрастта също играят важна роля по отношение на фигурата ни. Някои хора просто губят тегло по-бързо.

Постоянството е ключ към отслабването.

Да се упражняваш и да ядеш по-малко не е достатъчно. Това е критичната фаза, в която много хора губят търпението си. За да я преминете ви е нужна силна воля. Припомняйте си своя образ-мечта и мисълта, че ще го постигнете. После ще благодарите на себе си.

Стъпка 4: Силовата тренировка

Диетата е много по-ефективна, ако е съпроводена с вдигане на тежести и фитнес тренировка. Има много обяснения за това:

  1. Първото произлиза от правилото за включване на различни енергийни депозити по време на тренировка. Енергийните вещества, които формират хранителните приходи за организма (аденозин трифосфат и CrP, гликоген и мазнини…) се съхраняват в мускулите ни. Вдигането на тежести ефективно изгаря гликогена в мускулите ни, поради което тялото ни започва да изгаря мазнините, за да се зареди с енергия.
  2. Втората гледна точка има естетически характер, тъй като простото смъкване на килограми не означава, че добиваме красива фигура. Необходимо е да формираме качествени мускулни тъкани, което е пътят към красивата фигура.
  3. Третото обяснение е, че увеличаването на мускулната маса намалява масата на тлъстините, защото повечето мускули, изгарят повече енергия.

Стъпка 5: Сутрешните упражнения

Макар че хората са различни и има такива, които са по-активни сутрин или вечер, няколко неща са ясни: нивото на метаболизма се повишава по време на тренировките и остава така през следващите 12 часа.

Ако се упражнявате сутрин ще изгорите повече калории през деня. Ако решите да тренирате привечер метаболизмът ви веднага ще спадне щом легнете да спите и ще пропилеете тези 12 часа. Но въпреки всичко важното е просто да бъдете активни, без значение кога ще изберете да тренирате. Важно е постоянството.

Поставете си цел

Обикновено успяваме да постигнем целите, които сами сме си поставили. Нуждаете се само от силна воля и разбиране за смисълът на това, което вършите. Новите опити са все по-трудни

Всеки следващ опит да отслабнем става все по-труден и по-труден. Причината е, че метаболизмът ни допълнително се забавя всеки път, когато опитваме. Не губете воля и постоянствайте. Не спирайте сега, защото, ако го направите, ще стане по-зле.

  • Възможности за плащане в зависимост от твоите нужди
    Можеш да платиш он-лайн чрез кредитна карта, на лизинг с до 36 месечни вноски или при получаване на продукта.
  • 100% гаранция
    Ако по някаква причина не си напълно удовлетворен от продукта, който си поръчал, можеш да го върнеш съгласно условията в документите, придружаващи продукта.
  • Обади ни се
    За доставка, отказ от поръчка, гаранции, сервиз и оплаквания: 02/80 843 56
  • Сигурност
    Заплащане при доставката, без риск от злоупотреба с твоята кредитна карта. Ние гарантираме пълна конфиденциалност на твоите лични данни.

Дормео България

Kaчествени матраци, протектори, матраци с мемори пяна, топ матраци, възглавници, завивки, спални бельо и комплекти и аксесоари. Всичко от което имаш нужда за комфортен и здравословен сън.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС.

Запиши се тук за нашия електронен бюлетин:

ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ

Всички матраци Дормео с 0 лв. доставка и на изплащане с 0% лихва!

Виж повече