Твоята количка е празна!

Опитай

Често задавани въпроси

Общи Въпроси

В: Как да се свържа с вас?

  • Имейл: Нашият екип те очаква, за да съдейства за всички твои въпроси и притеснения. Отговаряме на съобщенията по реда, по който сме ги получили, ще опитаме да отговорим на въпроса ти възможно най-бързо. Имейл адрес на екипа на Дормео: info@dormeo-bg.com
  • Телефон: Позвъни ни и ще отговорим на твоите въпроси. Лесно поръчваш избрания продукт по телефона, така че не се притеснявай да се свържеш с нас. Нашият телефонен номер е 02/80 843 56. Ще получиш информация за поръчката ти, свързана с доставката и статуса ѝ.

В: Предлагате ли чат за клиенти?

Да, предлагаме чат на нашия сайт. Там можеш да зададеш твоите въпроси за конкретен продукт.

В: Има ли предимства да имам профил в сайтовете ви?

Да, и то много!

  • Не е нужно да попълваш всички полета наново, когато правиш поръчка - така всичко става много лесно и бързо.
  • Можеш да започнеш да си събираш продуктите, които си харесал, в своя списък с желания.
  • Можеш да видиш всичките си абонаменти за бюлетини и лесно да се отпишеш от тях.
  • Ще бъдеш уведомяван за предстоящи акции предварително.

В: Как да знам, че е безопасно да пазарувам от вас?

Ние ти гарантираме, че всяка стъпка от пазаруването ти е 100% безопасна.

Моля прочети Гаранцията за безопасно пазаруване, Декларация за поверителност и Условия за покупка, за да научиш повече.

В: Как да добавя мнението си за продукт?

Добавянето на мнение за продукт е много лесно. Просто отиди най-долу на продуктовата страница, натисни бутона "Добави ревю" и добави коментара си.

Моля, обърни внимание на това, че можеш да оставиш мнение, само ако си в клиентския си профил. Ако все още нямаш профил, натисни тук, за да си създадеш.

Моля, прочети Условия за ползване, за да научиш повече за правните условия, които се отнасят до добавянето на ревюта.

В: Как мога да харесам вашата Facebook страница?

Ако искаш да харесаш нашата Facebook страница, натисни тук. Благодарим ти!

В: Как да се абонирам за вашия имейл бюлетин?

Можеш да се абонираш за нашия имейл лист, като натиснеш тук и въведеш мейл адреса си в дъното на страницата. Благодарим ти!

В: Как мога да се отпиша от вашия имейл лист?

Ако не желаеш да получаваш съобщения по имейл от нас (оферти, статии и тн.), трябва да влезеш в профила си и да натиснеш категорията "Абонаменти за бюлетин", там лесно можеш да управляваш своите абонаменти.

Освен това, във всяка мейл бюлетина, която получаваш на пощата си, най-горе с малки букви има изписан текст "Ако не желаете да получавате повече имейл съобщения от нас, моля натиснете тук", ако последваш линка, също ще се отпишеш от абонамента си.

В: Как да използвам кода за отстъпка, който получих?

Използването на кода е лесно.

  1. Когато направиш поръчката си, в първата стъпка ще видиш място за твоя промоционален код.
  2. Постави кода и натисни бутона “Активирай код”.
  3. Твоята отстъпка ще бъде показана от дясната страна при информацията за цената.

Продукти - Матраци

В: Как да разбера коя страна на матрака да поставя нагоре?

Всеки матрак има маркер коя е правилната позиция. Ако матракът ти е предназначен да се използва и от двете страни, погледни маркера, коя страна е по-мека и коя е по-твърда.

В: Как мога да почистя матрака си?

Ако матракът ти има свалящ се калъф, просто го премахни с откопчаване на ципа. Ако на него има символ "Подходящ за пране в пералня машина", можеш лесно да го изпереш в машината - преди това провери каква е препоръчителната температура.

В: Какво е ограничението за тегло на потребителя?

Всички матраци Дормео са тествани с тежест до 140 кг. при размер 80 х 190 см.

В: Възможно ли да е се поръча нестандартен размер?

Не. Всички матраци Дормео се произвеждат в стандартни размери спрямо модела матрак. Моделът АйМемори Силвър е с най-много размери – 21 варианта от 80 х 190 см до 200 х 200 см.

В: Каква е разликата между Дормео матраците?

Матраците Дормео са създадени за различните нужди на потребителите. В различните модели се използват различни комбинации от материали за постигане на отлични резултати. Можеш да избираш от различно ниво на твърдост, височина, зони на комфорт, матраци с патентованата технология Октаспринг, матраци с двойно ядро и много други варианти.

Матраците Дормео се предлагат в различни размери. Всички те са произведени в ЕС, преминали са множество тестове за качество и са със специални обработки против бактерии, акари и неприятни миризми.

Разгледай моделите, избери най-подходящия за теб и подобри съня си още днес.

В: Колко са високи матраците?

Матраците Дормео са с различни височини. Провери индивидуалната техническа информация за всеки матрак.

В: Колко са твърди матраците?

Матраците Дормео са с различна твърдост.

В: Кой матрак е подходящ за хора с алергии?

Всички матраци Дормео са подходящи за хора с алергии. Матраци Дормео са защитени чрез различни обработки, като CleanEffect, Revitalize, обработка Adaptive®. Те предпазват матрака от бактерии, акари и неприятни миризми.

В: Каква е продължителността на ефекта от алое вера в покритието на матрака?

Ефектът от импрегнирането на алое вера е постоянен.

В: Какво е мемори пяна и какви са предимствата от нея?

Мемори пяната е високотехнологичен материал първоначално разработен от НАСА за предпазване на астронавтите от гравитацията при излитане.

Мемори пяната в матраците реагира на температура. Това позволява да се адаптира спрямо тялото на човека и да придава изключителен комфорт.

Мемори пяната разпределя равномерно точките на натиск на тялото. По този начин облекчава болката.

В: Мога ли да измия мемори пяната?

Не.

В: Трябва ли да използвам подматрачна рамка?

Да. Всички матраци Дормео са двулицеви, което изисква използването на подматрачна рамка. Тя позволява на матрака да диша и удължава живота му. Другото предимство на подматрачните рамки, е че чрез тях допълнително може да се регулира твърдостта и опората на матрака.

В: Към какво се отнася гаранцията на матрака?

Гаранцията на матрака се разделя на 2 части:

  • гаранция на калъфа – 1 година
  • гаранция на ядрото на матрака (6,10 или 15 години).

Гаранцията покрива:

  1. Гаранция на калъфа
    • Разхлабване на шевовете
    • Разкъсване на калъфа
  2. Гаранция на ядрото
    • Пропадане на ядрото
    • Мухъл

Продукти - Топ Матраци

В: Трябва ли ми допълнителен специален чаршаф за топ матрака?

Не, просто постави топ матрака си върху матрака и застели чаршаф.

Продукти - Възглавница

В: Защо мемори пяната във възглавницата е по-твърда, когато е по-студено?

Мемори пяната е термо чувствителна, което означава, че тя реагира на температура. По-твърда е, когато е студено и по-мека, когато е топло. Когато мемори пяната се отстранява от източника на топлина, става твърда отново.

В: Коя възглавница е най-подходяща за мен?

Изборът на възглавница е строго индивидуален. Той основно зависи от позата, в която обичаш да спиш.

Анатомичните възглавници са подходящи за тези, които обичат да спят по гръб и настрани.

Класическите възглавници са подходящи за тези, които обичат да спят във всички пози на сън.

За да можеш най-лесно да избереш перфектната възглавница за теб, кликни тук.

В: Какво са Wellsleep микрофибри?

Wellsleep микрофибрите са отличен заместител на гъшия пух с разликата, че не създават алергии. Те са леки, пухкави и не задържат влага.

Рекламации

В: Продукта ми Дормео, е повреден, какво да направя сега?

Когато получиш пратката си в кашона, ще откриеш фактура, която се явява твоята гаранция.

*за Дормео матраци получаваш отделна гаранционна карта.

В случай на проблем с продукта е нужно да се обадиш на отдел Грижа за клиента на телефон: 02/ 81 851 51. Колегите ще приемат обаждането ти и ще обработят твоята заявка за рекламация.

Имай предвид, че рекламация се обслужва само с представяне на документ за покупка на съответния продукт.

Поръчки

В: Мога ли да сменя или да откажа поръчката си?

Ако искаш да промениш или откажеш поръчката си, е нужно да ни изпратиш имейл на info@dormeo-bg.com, за да я променим или откажем. В случай, че поръчката ти вече е обработена и е напуснала складовата база, няма да можем да я променим, ще можем само да я откажем.

В: Какъв е статуса на поръчката ми?

Ние с удоволствие ще проверим какъв е статусът на поръчката ти. Най-бързият начин е да ни се обадиш или да ни изпратиш имейл и ние ще изпратим информация възможно най-бързо.

В: Продукта, който исках е с изчерпано количество, какво да направя?

В случай, че продуктът, който си харесал, е с изчерпано количество, ти препоръчваме да се обадиш на телефон: 02/80 843 56. Там нашите консултанти ще ти дадат най-точната информация за определен продукт, дали и кога ще получаваме наличност.

Доставка на продуктите

В: Колко струва доставката?

Доставката се калкулира въз основа на теглото на целия пакет и мястото, до което се доставя.

В: Колко време ще отнеме да получа поръчката си?

След всяка направена поръчка експерт от екипа на Дормео ще се свърже с теб, за да потвърди адреса и датата на поръчката.

Продукти в наличност се доставят от 5 до 10 работни дни от датата на последното потвърждение.

Всички други продукти ще са доставени в рамките на 30 работни дни.

За финализиране и потвърждение на поръчката ти е нужно да се свърже с теб един от нашите Дормео експерти.

Ако не се свържем с теб в рамките на седмица, ще те помолим да ни изпратиш имейл или да се свържеш по телефона с нас.

В: Мога ли да избера кога да бъде направена доставката?

Можеш да оставиш коментар за удобното за теб време в полето за коментари при поръчка или да обясниш на агента от Дормео, когато се свърже с теб по телефона. Агента ще направи всичко възможно да уважи желанието ти.

В: Трябва ли лично да получа пратката?

В случай на плащане при доставка, трябва лично да я получиш и да се подпишеш за нея.

В: Какво се случва, ако променя мнението си, преди да получа пратката?

Бихме те помолили любезно да ни уведомиш възможно най-скоро, след като си променил мнението си за желания продукт. Ние безпроблемно ще вземем продукта, без допълнителни такси за твоя сметка.

Продуктите Дормео стандартно имат 14-дневен срок за връщане, при положение, че са направени дистанционно (по интернет, телефон или от брошурата, а не закупени от магазин). Единственото условие за връщане е продуктът да бъде в търговски вид и да пазиш касовата бележка.

В: Доставяте ли извън страната?

Не правим доставки извън страната, но в случай на интерес, ще те момолим да се свържеш с нас чрез съобщение по имейл и ще направим всичко възможно да направим доставката.

Връщане на продукт

В: Желая да върна закупения от мен продукт, какво да правя?

За повече информация се свържи с нас на 02/80 843 56!

В: Каква е транспортната такса за връщане на продукт?

За връщане на продукт в 14-дневен срок от поръчката му, е нужно да се обадиш на телефон 02/ 81 851 51. Транспортната такса на продукта зависи от теглото и зоната, от която се изпраща продуктът.

Информация за плащане

В: Какви методи на плащане приемате?

В момента приемаме следните методи на плащане:

  • Плащане при доставка (наложен платеж)
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт)
  • Плащане с кредитна / дебитна карта

В: Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка е най-безопасният и лесен начин за плащане.

Когато куриерът пристигне с твоята пратка, той ти предава пратката, а ти му заплащаш съответната сума. Нужен е и подпис за приемане на пратката.

Технология

В: Какво са бисквитки (cookies)? Има ли нужда да включа бисквитки (cookies) на своя браузър?

Бисквитката е малко количество данни, които са изпратени до твоя браузър от сървъра, на който се намира сайтът, който посещаваш. След това, същите бисквитки се връщат от браузъра ти към сървъра на сайта всеки път, когато браузърът ти получи отново достъп до този сървър. Ако предпочитанията на браузъра ти го позволяват (повечето браузъри са инсталирани с бисквитки скрипт), всеки уеб сайт може да изпрати своя собствена бисквитка на твоя браузър. За да защитават личните ти данни, бисквитки не съхраняват лична информация, а вместо това използват анонимни уникални идентификатори. Всеки уеб сайт има достъп само до бисквитката, която е изпратена от него и не чете бисквитки, изпратени от други уеб сайтове.

Ако споделяш компютъра си с други хора и не искаш те да имат достъп до информацията за профила ти, бъди сигурен, че си излязъл от профила си преди да оставиш компютъра си без надзор. Можеш да излезеш от профила си, като кликнеш върху бутона "Изход" в горната част на страницата.

Повече информация как използваме бисквитки, прочети Декларация за поверителност.

В: Когато правиш поръчка, получаваш съобщение, че възникнала грешка. Какво се обърка и какво да правя?

Моля, увери се, че си въвел всички данни, необходими за поръчка. Липсващите части са обозначени с червено.

Ако всичко е наред и все пак не можеш да направиш поръчка, ще те помолим да затвориш сайта и опиташ отново на нов прозорец. Ако и това не проработи, моля, изпрати ни имейл и ние ще решим проблема.

Твоята информация

В: Моят имейл адрес беше сменен, как да обновя тази информация в профила ми?

Можеш да промениш информацията за имейл адреса си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Абонаменти за бюлетини".

В: Искам да сменя паролата си, как да го направя?

Можеш да промениш паролата си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Информация за профила".

В: Не искам да имам профил вече, мога ли да го закрия?

Ако решиш да заличиш профила си и информацията си в него, моля изпрати ни имейл и ние ще направим това за теб.

 

 

Консултация по телефон
x
Имаш нужда от помощ?

Нашите консултанти са готови да отговорят на въпросите ти за всички продукти, към които имаш интерес. Може да се свържеш с нас на тел.:

02/80 843 56