Твоята количка е празна!

Опитай

Най-успешните техники за ранно ставане

Най-добрата техника за ранно ставане е да станеш. Звучи малко прекалено за сутрините, но ако настроиш ума си за това, с времето ще ти стане по-лесно. Отделно от този метод, имаме няколко техники за ранното ставане. 

Най-добрата техника за ранно ставане е просто да станеш. Да скочиш от леглото с ентусиазъм и да протегнеш ръцете си широко сякаш казваш "Да, аз съм жив!". Или пък не. Звучи малко прекалено за сутрините, но ако настроиш ума си за това, с времето ще ти стане по-лесно. Отделно от този метод, имаме няколко техники за ранното ставане.

Уикендите не са за излежаване

Първо се опитай да станеш рано през уикенда, защото, ако скоро ти се доспи, можеш отново да си полегнеш. Помисли си защо ти се иска да ставаш рано сутрин – това наистина ли е вътрешното ти желание или не си съвсем сигурен. Защото, ако само си мислиш, че е така, а всъщност не го желаеш истински, ще ти бъде трудно да придобиеш този навик. Но ако наистина искаш да започнеш да ставаш рано, и да се възползваш от времето, което ще имаш за други неща, освен за спане, ти гарантираме, че ще успееш да го превърнеш в свое ежедневие.

Най-очевидният трик е да си лягаш рано

Най-добрият метод да се събуждаш по-рано е, като всъщност започнеш да си лягаш навреме. Как да го постигнеш? С упоритост. За голяма част от нощните птици е почти невъзможно да заспят в по-ранен час. Вместо да скочиш в леглото три часа по-рано, се опитай да го направиш постепенно. Например, ако обикновено си лягаш към полунощ, опитай се няколко вечери подред да си легнеш към 23.44ч., след това в 23.30ч. и т.н. Да пренастроиш времето си за сън на малки интервали от по няколко минути, би било много по-лесно за тялото ти от една драстична промяна и е по-вероятно да ти стане навик.

Изключи всякакви технологии

Изключи всички телевизори, телефони и други технологии един или два часа преди времето, в което си лягаш. Опитай се да се придържаш към това правило всеки ден. Обещаваме ти, че заспиването и събуждането ще стават по-лесно с всеки изминал ден.

Разреди вечерните уговорки

Опитай се да сведеш до минимум уговорките за излизане вечер. Това е особено препоръчително, ако усещаш, че вечерните излизания те уморяват или ти пречат на лягането рано. Опитай се да се ограничиш до едно или най-много две излизания на седмица и виж дали това няма да повлияе на способността ти да си лягаш и ставаш по-рано.

Релаксирай с чаша чай и топла баня

Релаксирай с чаша топъл билков чай. Лайка или лавандула са винаги добър избор. След чая може да си вземеш и топъл душ или вана.

Избери подходящ матрак

Ако един матрак е добър, той трябва да приляга идеално на тялото ти и да ти осигурява достатъчна опора. Но ако се будиш посред нощ без видима причина и чувстваш болки в гърба, може би е време за смяна на матрака. Да спиш на стар, изтърбушен матрак е абсолютно противопоказно за добрия сън. Някои хора предпочитат по-мек матрак, други искат по-твърд, или нещо по-средата. Трябва да се има предвид и размера на матрака, материалите и различните технологии, от които е изработен. Избирането на матрак не трябва да е нещо сложно, но това е решение, което трябва да се вземе внимателно и прецизно. Матраците Еър+ имат са с екстра височина. Дизайнът им съчетава патентованата технология Octaspring®, която осигурява приказен комфорт, и джоб пружини за стабилност. Гарантирано най-добрия сън, от който се нуждаеш, за да се събудиш рано и с повече енергия.

Консултация по телефон
x
Имаш нужда от помощ?

Нашите консултанти са готови да отговорят на въпросите ти за всички продукти, към които имаш интерес. Може да се свържеш с нас на тел.:

02/80 843 56