ПАЗАРУВАЙ ПО КАТЕГОРИИ
Нашите магазини
Клуб 5
0
0,00 лв.
Losd fsdf sd
Твоята количка е празна!

Условия за покупка

Условия за пазаруване в електронния магазин Дормео

Настоящите условия, публикувани на уебсайта на www.dormeo.bg, наричани по-долу "Условия" определят условията за закупуване на продукти чрез уебсайт www.dormeo.bg, наричан също така по-надолу „Сайтът“, който се управлява от „Студио Модерна - България“ ЕООД.

Специални условия или договорни разпоредби могат да се прилагат за отделни сегменти, подстраници на Сайта или определени Потребители в допълнение към Условията.

Продавач“ в настоящите Условия означава „Студио Модерна - България“ ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 40, ЕИК 121009078.

Купувач“ или „Потребител“ в настоящите Условия означава всяко лице, което реши да закупи продукти чрез Сайта или което по друг начин прояви интерес да закупи продуктите на Продавача.

Продавачът уведомява Купувача, че в случай, че реши да закупи всеки продукт от партньорска оферта на партньорската мрежа на Продавача (в това число магазини и търговски обекти, различни от обявените на Сайта магазини на Продавача), се прилагат общите условия на партньора. Преди да закупи продукти от партньорска оферта, Купувачът е длъжен да се запознае с условията за продажба на съответния партньор. Важно е Купувачът да разгледа правилно Условията и условията на партньора, преди да постави поръчка за покупка при настоящите Условия и условията на партньора.

Поръчка, потвърждение на поръчката.

1–ва стъпка – Количка за пазаруване

В горната дясна част на Сайта има икона на количка за пазаруване, в която Купувачът може да добавя продукти от наличните на Сайта. След кликване на иконата количка, Купувачът може да види продуктите, които е добавил в количката за пазаруване, докато е разглеждал онлайн магазина. 

Ако Купувачът иска да премахне някои от избраните продукти от количката за пазаруване, може да го направи като натисне линка »Изтрий продукт«, който се намира до краткото описание на продукта в количката за пазаруване.

Ако Купувачът иска да добави други продукти в количката за пазаруване, може да го направи като натисне линка „Обратно в магазина“. С кликване върху иконата, се връщате обратно в онлайн магазина.

Под избрания продукт може да видите цените за доставка и общата стойност на покупката. Ако Купувачът има промоционални парола/код за отстъпка, може да ги попълни в кутията, където пише „Попълни кода“ и да потвърди като кликне върху „Използвай кода“.

Само по един код/купон може да бъде използван за една покупка. Използването на специален промоционален код (изпратен на клиента с имейл или чрез рекламен канал) е валидно само, когато продуктите са закупени през онлайн магазина, като използването на кода във физически магазин е невъзможно.

Натискайки бутона „Въведете информация за доставката“, вие потвърждавате избора на продукти в количката за пазаруване и продължавате със следващите стъпки, необходими, за да направите поръчката.

2-ра стъпка – Информация за доставка

Купувачът трябва да предостави необходимата информация за контакт (пол, име, фамилия, адрес, телефонен номер, имейл), които са необходими за потвърждение и завършване на поръчката и доставка на поръчаните продукти. Купувачът трябва да добави поне един валиден телефонен номер.

Ако Купувачът иска да се върне на предишната стъпка от закупуването на продуктите, може да го направи натискайки бутона „Обратно“ или „ОБРАТНО“ в тулбара на интернет браузъра, или кликне на линка „Обратно към предишната стъпка“.

Въведената информация за контакт трябва да бъде потвърдена с кликване на бутона „Избери метод на заплащане“, с което Купувачът продължава към следващата стъпка, необходима за правенето на поръчка.

3–та стъпка – Метод на заплащане

Купувачът избира от методите на заплащане, които се предлагат в полето „Изберете метод на заплащане“.

Ако Купувачът иска да се върне на предишната стъпка от пазаруването, може да го направи като кликне върху бутона „Обратно“ или „ОБРАТНО“ в тулбара на интернет браузъра или кликне на линка „Обратно към предишната стъпка“.

Натискайки бутона „Завършете поръчката“, Купувачът продължава към следващата стъпка.

4–та стъпка – Проверка

В тази стъпка, Купувачът преглежда отново съдържанието на количката си, информацията за доставка и метода на плащане, който е избрал.

 Поръчката се потвърждава и се изпраща чрез кликване на бутона „Завърши поръчката“.

Ако съобщението на потвърдената поръчка е успешно изпратено, Купувачът трябва да види текста „Поръчката е успешно направена“. Всички продукти, поръчани чрез Сайта, които в момента на заявяване на поръчката са в наличност, ще бъдат доставени до посочения от Купувача адрес (в електронната заявка или по телефон) в сроковете посочени по-долу (Срок на доставка), които текат от получаването на изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Купувача по телефон, пред служител на „Студио Модерна – България“ ЕООД.

5-та стъпка – Потвърждение на поръчката и отмяна на поръчката преди доставка

След подаване на поръчката, Купувачът получава имейл на предоставения от него електронен адрес, с детайли за самата поръчка и съобщение, че поръчката е получена и записана. С този имейл, Купувачът също ще бъде уведомен за възможността да се свърже със „Студио Модерна - България“ ЕООД на телефонен номер 02/ 81 851 51 или на имейл адрес care.bg@studio-moderna.com, ако има допълнителни въпроси или промяна на подадените данни.

В съобщението се казва още, че Купувачът ще бъде потърсен, за да потвърди финално поръчката си и да предостави допълнителна информация. Когато поръчката е потвърдена, с Купувача се свързва продавач-консултант от Кол центъра, който го информира за времето на доставка на поръчаните продукти. 

След натискане на бутона „Завършете поръчката” Купувачът трябва да очаква и телефонно обаждане от служител на „Студио Модерна – България“ ЕООД, в рамките на 24 часа от заявяване на поръчката, в работно време: от понеделник до петък, от 8:00 до 20:00 часа; събота и неделя, от 10:00 до 18 часа. С това обаждане Купувачът ще бъде още веднъж изрично информиран за крайната продажна цена на поръчания чрез Сайта продукт, включително за точната стойност на доставката, сроковете на доставка и за наличността на продукта, с цел избягване на всякаква неяснота или заблуждение.

Само след изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Купувача по телефон, договорът за покупко-продажба на продукта се счита за сключен.

ЗАБЕЛЕЖКА: За поръчки през Сайта на стойност до 30 лв. включително, не се изисква потвърждение от наш служител по телефона. Тези поръчки ще бъдат обработени и изпратени до Вас въз основа на данните, които сте оставили в Сайта при поръчката.

Отказ от заявена на Сайта поръчка

По време на телефонния разговор със служителя на „Студио Модерна - България“ ЕООД, който се е свързал с Купувача, Купувачът може да се откаже от заявената чрез Сайта поръчка, като ясно и изрично изрази това свое желание. Отказът може да бъде направен и преди получаване на обаждането за потвърждение, пред служител на „Студио Модерна – България“ ЕООД на телефон: 02/ 81 851 51 или по електрона поща care.bg@studio-moderna.com.

Ако Купувачът иска да отмени поръчката след потвърждаването й, може да го направи до момента на доставка на поръчаните продукти, свързвайки се с Продавача по телефона или на следния телефонен номер 02/ 81 851 51 или на имейл care.bg@studio-moderna.com.

Изчерпан продукт

По изключение, възможно е продуктът, който Купувачът е заявил за покупка през Сайта да е изчерпан към момента на заявяване на поръчката. В такъв случай Купувачът ще получи обаждане по телефон, най-късно до изтичането на следващия работен ден, с конкретна информация от служител на „Студио Модерна - България“ ЕООД за евентуално необходимото удължаване на срока за доставка или ако продуктът е напълно изчерпан, с възможност веднага да се откаже от заявената поръчка.

Цени

Всички цени на продукти предлагани чрез електронния магазин Топ Шоп („Сайта”) на Студио Модерна България ЕООД, с адрес: гр. София 1750, бул. Цариградско Шосе 40, бизнес сграда "Европарк", ет. 6 са крайни продажни цени валидни само в рамките на деня, в който е била заявена поръчката. Всички цени на продуктите са посочени в лева и включват ДДС. Доставката на закупен продукт се заплаща от Купувача допълнително, извън обявената крайна продажна цена, при условията посочени по-долу (Доставка. Стойност на доставката).

Начини на плащане

Купувачът може да избере един от следните начини за плащане на поръчаните от него стоки от Сайта:

1. Плащане с кредитна/дебитна карта – Купувачът плаща директно с карта и ще бъде пренасочен към сайта на eBORICA, след като завърши поръчката си. При тази опция, към продажната цена на стоките и цената за доставка, не се начисляват допълнителни такси, дължими на „Студио Модерна – България“ ЕООД. „Студио Модерна – България“ ЕООД не носи отговорност за евентуално наложени на платеца допълнителни такси за разплащане с банкови карти от банката издател на картата.

2. Наложен платеж – Купувачът плаща избраните от него продукти в брой, при доставка на посочения от Купувача адрес като към продажната цена и цената за доставка на стоките се начислява допълнителна такса в размер на 1,90 лв.

3. На изплащане – Купувачът получава избраните от него продукти сега, а ги изплаща на равни месечни вноски съгласно политиката и договореностите с избраната от Купувача банка/финансова институция – кредитодател. При тази опция, към продажната цена на стоките и цената за доставка, не се начисляват допълнителни такси, дължими на „Студио Модерна – България“ ЕООД. Повече информация за опцията продажба на изплащане, можете да получите на телефон: 02/80 843 56

Допълнителни такси при пазаруване от Сайта.

Такса: "Подсигури пратката"

Таксата „Подсигури пратката“е валидна, само за конкретната поръчка, към която е непосредствено заплатена и не важи за следващи поръчки.

Какво получавате, когато заплатите такса „Подсигури пратката“?

Потвърждаване на поръчката от наш служител в рамките на 24 часа.

Обработка на пратката за доставка с приоритет.

Обслужване по телефона с приоритет при възникнали въпроси за Вашата пратка. Моля, свържете с нас на тел. 02/ 8185151.

Приоритетна замяна на продукта, при възникнали транспортни дефекти

Експресна реакция, при забавяне на пратката.

Коректно и професионално обслужване от специалисти в отдел „Грижа за клиента“.

100% сигурност на поръчката и заплащането, без риск за клиента!

Таксата „Подсигури пратката“се заплаща изцяло по желание на Купувача и има за цел да осигури допълнителна бързина и ефикасност на клиентското обслужване. Валидността и изпълнението на договора за продажба на стоки през Сайта не се засягат от заплащане/незаплащане на тази такса по избор.

Таксата „Подсигури пратката“не отменя правата на потребителите във връзка с гаранцията на потребителски стоки по Закона за защита на потребителите.

Такса „Наложен платеж“

В случай, че бъде избрана опцията “Наложен платеж”, при закупуване на стоки, то за тази услуга Купувачът заплаща допълнителна такса в размер на 1,90 лв. Стойността на поръчката се формира от цената на продуктите в количката, транспортната такса (такса за доставка) и таксата за наложен платеж.

В случай че Купувачът желае, може да се възползва и от друг начин за плащане, който не е свързан с начисляването на допълнителна такса към „Студио Модерна - България“ ЕООД. Изборът на опция за плащане е изцяло по желание на клиента.

Доставка. Срок и стойност на доставката.

При наличност на продукта към момента на заявяване на поръчката, доставката за територията на София ще бъде извършена в рамките на 3 работни дни, а за други градове на територията на Република България в рамките на 5 работни дни, считано от получаването на изрично потвърждение от страна на Купувача, по посочения по-горе начин (Потвърждение по телефон). Доставката се извършва по поща или чрез куриер на посочен от Купувача адрес. Не се предлага доставка до адреси извън територията на Република България.

Продуктите, които Купувачът е закупил чрез Сайта ще бъдат доставени за сметка на Купувача чрез куриерска фирма на посочен от Купувача адрес.

Стойността на доставката на продукта/продуктите зависи от разположението на населеното място, в посочения от Купувача адрес и от теглото на продукта/общото тегло на продуктите. Информация за характеристиките на продуктите Купувачите могат да открият в описанието на всеки продукт в Сайта. Повече информация за стойността на доставката може да видите ТУК.

При свързване с Купувача по телефон и за извършване на доставката Продавачът ще използва данните за контакт, предоставени от Купувача при заявяване на поръчката или по телефон.

Ако Купувачът не желае да заплаща за доставка, може да пазарува на място в нашите представителни магазини. Вижте списък тук.

Отказ от покупка от страна на Купувача (отказ от договор, сключен от разстояние).

Указания на Студио Модерна – България ЕООД за отказ от покупка, извършена от разстояние:

I. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок от 14 календарни дни, считано от датата, на която Вие или Ваш упълномощен представител сте получили продукта.

II. За да упражните правото си на отказ, трябва да уведомите „Студио Модерна - България“ ЕООД за желанието си да се откажете от закупената стока, както и да предоставите на „Студио Модерна - България“ ЕООД Вашето име, географски адрес и, ако имате такива, телефонен номер, факс, електронен адрес и банкова сметка /IBAN/.

По Ваш избор можете да уведомите „Студио Модерна - България“ЕООД за желанието си да се откажете от договора чрез:

1. попълване на формуляра за отказ от покупка, публикуван по-долу като ако използвате тази възможност, „Студио Модерна - България“ ЕООД незабавно ще Ви изпрати на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа,

2. чрез попълване и подаване на стандартния формуляр за отказ в писмена форма, получен от Вас с доставката на Вашия продукт на следния адрес: София 1750, бул. Цариградско Шосе 40, бизнес сграда "Европарк" или София 1138, кв. Горубляне, ул. Абагар 22, хале 2.

3. по друг начин, в това число – чрез писмо, изпратено до „Студио Модерна - България“ ЕООД по пощата, факс или електронна поща и други.

За да спазите срока за отказ от договора е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора (14 дни, считано от получаването на продуктите).

Стандартният формуляр за упражняване правото на отказ от покупка извършена от разстояние може да се свали от сайта ни. Качен е в указанията за отказ от покупка.

III. Действие на отказа

Ако се откажете от настоящия договор, „Студио Модерна - България“ ЕООД ще Ви възстанови всички плащания, които е получило от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от „Студио Модерна - България“ ЕООД) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Ще извършим възстановяването на сумите по банков път по посочена от Вас сметка /IBAN/, ако изрично не е уговорен друг начин, като във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас.

IV. Връщане на закупените стоки

Очакваме да ни изпратите стоките на адрес София 1750, бул. Цариградско Шосе 40, бизнес сграда "Европарк", Партер без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

Връщането на закупените от Вас стоки е изцяло за Ваша сметка.

Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по предходния параграф III до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това кое от двете събития е настъпило по рано.

V. Отговорност на потребителя

Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на боравене с тях, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

За избягване на всякакво съмнение, за да се уважи правото на отказ, необходимо е, наред с останалите законови изисквания за правото на отказ, да са налице кумулативно и следните изисквания:

  • върху стоката не трябва да има каквито и да били следи от употребата й по предназначение;
  • стоката трябва да бъде в търговски вид, който позволява стоката да бъде предложена за повторна продажба без да се налага предлагането й на по-ниска цена в сравнение с първоначалната й продажба;
  • когато е приложимо, потребителят е длъжен да върне с продукта в оригиналната, изцяло запазена опаковка;

VI. Не се приема отказ от продажбата на стоки, които:

  • са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента;
  • са употребявани по предназначение или на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето,
  • на стоки с кратък срок на годност;
  • в останалите случай по чл. 57 от ЗЗП.

Можете да свалите Формуляр за отказ от покупка ТУК.

Лични данни

Продавачът се задължава да обработва личните данни на Купувачите в съответствие с изискванията, въведени с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните). Политиката за поверителност и защита на личните данни можете да откриете ТУК.

Рекламации

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба Потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от Продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.

Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, Продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Потребителя.

Потребителят може да упражни правото си на рекламация в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

Рекламации за стоки, закупени на Сайта се приемат от Продавача в отдел Грижа за клиента на тел: 02/ 81 851 51 и имейл: care.bg@studio-moderna.com. Рекламации могат да бъдат отправяни и във всеки от представителните търговски обекти на Продавача.

Търговска гаранция

В случай, че закупената от Купувача стока на Сайта е придружена от търговска гаранция, Продавачът е длъжен да информира Купувача за нейните условия, срок и начин на удовлетворение. Тази информация ще бъде предоставена на Купувача на хартиен носител, заедно със закупената от него стока или на друг траен носител, който е достъпен за Купувача.

Търговската гаранция не отменя правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115 от Закона за защита на потребителите.

Заявления за търговска гаранция за стоки, закупени на Сайта се приемат от Продавача в отдел Грижа за клиента на тел: 02/ 81 851 51 и имейл: care.bg@studio-moderna.com. Заявления за търговска гаранция могат да бъдат представяни и във всеки от представителните търговски обекти на Продавача.

Оплаквания и сигнали

Всякакви оплаквания и сигнали, във връзка с оферти и покупки, направени на нашия уебсайт, се решават от отдел Грижа за клиента, в дните от понеделник до петък и часовете от 8:30 до 17:00, на следния телефонен номер 02/ 81 851 51.

Изключване от отговорност

„Студио Модерна - България“ ЕООД си запазва правото да не дава достъп до Сайта поради технически или други проблеми, или поддръжка, което означава също липса на достъп и до онлайн магазина.

„Студио Модерна - България“ ЕООД не поема отговорност за повреди или разходи на потребителя, свързани със забрана на достъп, нефункциониране или други проблеми на Сайта. „Студио Модерна - България“ ЕООД не поема отговорност за щетите, които потребителят може да понесе, въз основа на публикуваното съдържание.

В случай, че Сайтът има технически проблеми, „Студио Модерна - България“ЕООД си запазва правото да отмени направените поръчки, които са засегнати от техническата неизправност, за което „Студио Модерна - България“ЕООД не поема отговорност. В случай на отмяна на поръчките, „Студио Модерна - България“ЕООД ще ви уведоми във възможно най-кратък срок, а също така и за мерките, които трябва да вземете.

„Студио Модерна - България“ ЕООД, също така, не поема отговорност за повреди, които биха могли да се случат на Вашия хардуер, софтуер или друго оборудване, докато използвате Сайта. Вие сте отговорни за осигуряването на адекватна компютърна защита (антивирусни програми и др.), преди да посетите нашия Сайт и да го използвате. 

Купувачът трябва да осигури адекватни мерки за сигурност за информацията си, която оставя на Сайта –имейл, парола. „Студио Модерна - България“ЕООД не носи отговорност към Купувачите за вреди, които са в резултат на неоторизирани разкриване или използване на данните, които са вписали при регистрацията си.

Приложимо право и подсъдност

Законовите отношения между Купувачите, като потребители на Сайта, и Продавача, като оператор на Сайта, се управляват от законодателството на Република България.  Всякакви спорове между Продавача и Купувачите ще бъдат разрешени чрез взаимно споразумение. В случай, че това не е възможно, споровете ще бъдат отнасяни за разрешаване от компетентния български съд.

Интелектуална  собственост

В отношенията между Купувачите и Продавача, Продавачът ще се счита за изключителен собственик на правата върху всички обекти на интелектуална и индустриална собственост, визуализирани на Сайта, в това число лога, търговски марки и други.

Купувачите нямат правото да  копират, разпространяват, публикуват, предоставят на трети лица, променят по какъвто и да е начин каквато и да е част от съдържанието на Сайта, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Сайта или описанията на продуктите или услугите, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Сайта съдържание. Купувачите нямат право и да прехвърлят, продават, разпространяват материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на съдържанието на Сайта.

Купувачът може да копира, прехвърля и/или използва съдържанието на Сайта само за лични нетърговски цели. За всякакво друго използване на съдържанието на Сайта, в това число на обектите на интелектуална и индустриална собственост на Продавача, Купувачът се нуждае от изричното разрешение на Продавача.

При нарушаване на настоящите условия и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на Продавача, Продавачът има право да потърси отговорността на Купувача за това.

Политика за използване на бисквитки

С помощта на бисквитките „Студио Модерна – България“ ЕООД предоставя по-добро и по-лесно за използване от потребителите функциониране и изглед на Сайта (функционални бисквитки), които също така помагат на доставчика да анализира потребителите, регистрираните посещения (аналитични цели), както и по-ефективни реклами (маркетинг цели). Политиката за използване на бисквитки можете да откриете ТУК.

Условия за използване на Клуб 5*

Според условията на Продавача за каталожен бизнес, Купувачът може да се възползва от членството в Клуб 5*. Купувачът може да се запознае с условията на Клуб 5 * ТУК.

Заключителни разпоредби

Тези Условия са неразделна част от договора за продажба на стоки, закупени чрез Сайта.

Ако някои разпоредби от тeзи Условия противоречат на други в индивидуален договор, сключен между Купувача и Продавача или други разпоредби на специални условия, договорните разпоредби или тези на специалните условия ще имат превес. Недействителност или неприложимост на която и да е разпоредба от тези Условия няма да засяга действителността или приложимостта на останалите разпоредби.

Консултация по телефон
x
Имаш нужда от помощ?

Нашите консултанти са готови да отговорят на въпросите ти за всички продукти, към които имаш интерес. Може да се свържеш с нас на тел.:

02/80 843 56